Kitap

İlginç Olmak Üstüne Bir Manifesto – Holly Bourne

Meraba,

Bu hafta benim için çok yavaş geçiyor. Bensiz tatile çıkan ailemi özledim. Etrafta neşeli insanlar azalınca zaman akmıyor pek. Bu boşluğu arkadaşlarla dolduruyorum. Bir de neyse ki ikiz kardeşim var ama ona da yazık,şu sıralar resmen yapışık yaşıyorum ona.Neredeyse tuvalete girdiğinde kapıda beklemeye başladım,haha.

Bugün size anlatacağım kitabı 2 gecede uykusuz kalarak okudum. Hem de ertesi gün detox yapacağım sırada. Uzatmadan kitaba geçiyorum.

Bu benim okuduğum ilk Holly Bourne kitabı ve bu genç yazarın kadın-erkek ilişkileriyle ilgili metaforları ve tespitlerine bayıldım. Gerçekten hiç beklemediğim kadar yerinde vuruşlarla karşılaştım. Kitap bir genç kızın yazar olma yolunda neleri göze alabileceği,ne kadar ileri gidebileceğini konu alıyor. Kendini baştan yaratma klişesine başka bir noktadan yeniden ele alıyor. Ben zaten bayılırım böyle önce-sonra hikayelerine. Bu karakterimiz de oturuyor,tüm romantik komedi filmlerini izliyor ve  kendine yeni bir görünüşle beraber yeni bir sosyal hayat kazandırmaya karar veriyor.Siz de hikayeye kapılıveriyorsunuz-içindeki tüm bilindik düğümlere rağmen.  Bana biraz Saksı Olmanın Faydaları’nı da anımsattı kitap.  Yine de İlginç Olmak Üstüne Bir Manifesto’dan çok daha şenlikli bir tat aldım. Kesinlikle okuyana hiçbir şey katmayan chick-lit tarzı şeylerden çok uzakta bir kitap.

1

Bir Cevap Yazın

